עוגת גבינה דלת קלוריות {אפויה}

מתכון לעוגת גבינה דלת קלוריות על בסיס יוגורט כלשהו (יווני) לבחירתכם
קלתית (תחתית פאי) קלאסית ומילוי פשוט להכנה – לזרוק את כל המרכיבים למעבד מזון ויאללה לתנור =)

שימו לב אוהבי עוגות גבינה!
עוגת גבינה מדהימה במינימום קלוריות.
אפשר להכין עוגת גבינה עשירה וקרמית ללא גבינת שמנת בכלל
עוגת גבינה על בסיס יוגורט גם משביעה וגם קצת בריאה, עם מרקם עשיר שדומה לרפרפת שהופך אותה יותר דומה לפאי גבינה מאשר עוגת גבינה
את מילוי הגבינה אפשר להכין תוך מספר דקות, ופשוט לשפוך אותה על תחתית פאי מוכנה קנויה, או אחת שהכנתם מראש, כמו תחתית הפאי שלי
אפשר אפילו להשתמש בתחתית עוגיות פתי בר קלאסית

עיניים למטרה - עוגות יוגורט גבינה
עיניים למטרה – עוגות יוגורט גבינה

להכנת המילוי:

  • 1 1/2 כוסות יוגורט כלשהו 360 גרםלא 0% כי בד"כ לא ניתן לאפות או לבשל
  • 1/2 כוס וקצת של טופו135 גרם סה"כ
  • 1 1/2 כפיות תמצית וניל
  • 1/4 כפית ו 1/8 כפית מלח
  • 1/2 כף מיץ לימון
  • 5 מנות של ממתיק מלאכותי נוזלי כלשהו כמו אגבהאו לחלופין 70 גרם סירופ מייפל
  • חבילה עד שתיים של ממתיק כמו סטיוויה או 2-3 כפות סוכר
  • 2 1/2 כפות קורנפלור11 גרם

להכנת התחתית

בצק חמאה לטארט או פאי
בצק פריך של פירורים וחמאה לפאי וטארט

אופן הכנה:

  1. לחמם תנור לחום של 175 מעלות.
  2. במעבד מזון לערבב את כל המרכיבים, עד שמתקבל מרקם אחיד וחלק לחלוטין. ניתן לעשות זאת גם בקערה בעזרת הידיים אם אתם מעוניינים במרקם מעט פחות חלק.
  3. מעבירים לתחתית קשיחה / תחתית פאי. אופים כחמישים דקות, מוציאים מהתנור, ולמרות שהמילוי עדיין נראה מעט נוזלי, אל חשש!
  4. תנו לעוגה כשעה של צינון לפני שמעבירים למקרר, לפחות לשמונה שעות של קירור. במהלך הזמן הזה העוגה תתמצק ותעשה אפילו טעימה יותר =)

למתכון המקורי